Датчик положення дросельної заслінки, потенціометр MATOMI SEN1877 LANCER, Лансер MD615571 Mitsubishi LANCER CS3A 2000-2013 Mitsubishi LANCER CS3W 2000-2013 Mitsubishi LANCER CS6A 2000-2013 Mitsubishi LANCER CS6W 2000-2013 Mitsubishi PAJERO IO H65W 1996-2001 ознаки -холостому ходу оберти нестабільні, плавають. -Вигатель перестає працювати при перемиканні передач або при виборі положення N -на холостому ходу двигун вимикається. -Під час руху і швидкому наборі швидкості машина різко втрачає потужність, рухається нерівномірно Датчик встановлюється безпосередньо на корпусі заслінки. Натискаючи та відпускаючи педаль газу, водій змінює кут відкриття дроселя (відкриває чи закриває подачу повітря) – його і зчитує цей сенсор. На нього подаються бортові 12 вольт напруги, а він в залежності від положення дросельної заслінки видає інше значення напруги (приблизно від 0,4 до 5). При роботі на холостому ходу, коли заслінка закрита, напруга мінімальна — зазвичай вона не перевищує 0,7 В. У міру натискання на газ вона збільшується. Вісь дросельної заслінки повертає повзунок датчика на певний кут. Відкриття заслінки викликає зростання напруги на виході. З педаллю "в підлогу" датчик видає максимальні 5 вольт. Перевірити роботу датчика можна мультиметром. на ньому всього кілька контактів - "маса", вхід (12 В) і вихід (0,4-5В). Насамперед варто перевірити проводку — чи приходить на датчик живлення (12 В), чи є маса на відповідному контакті? далі треба відкривати заслінку, спостерігаючи за напругою на виході. Сигнал від ДПДЗ має бути рівним, без стрибків та «залипань». ремонт: буває достатньо зачистити клеми, що окислилися, або усунути обриви в проводці. Найбільш поширений код помилки, що свідчить про неполадки з ДПДЗ, - Р0120 (несправність ланцюга датчика положення дросельної заслінки). Крім того можуть висвітитися коди Р0121-Р0123, Р0220-Р0223, а на деяких моделях - і Р2135.