Напівсинтетичне моторне масло для бензинових двигунів легкових автомобілів, зокрема з безпосереднім уприскуванням пального (TFSI, FSI, GDI, EcoBoost та ін.). Виготовлено з використанням власної синтетичної базової оливи YUBASE і збалансованого пакета присадок. Усуває проблему передчасного займання паливно-повітряної суміші (LSPI) відповідно до вимог API SP. Надійно захищає пари тертя від зносу за рахунок міцної масляної плівки. Високі мийні та диспергувальні властивості забезпечують чистоту двигуна. Запобігає корозійному зносу, нейтралізуючи активні кислоти. Характеристики мастила ZIC X5: Кінематична в'язкість: 14,22 мм²/с. Молібден: міститься в кількості 22 мг/кг, що знижує тертя і зменшує шум мотора. Це також може знизити витрати пального на 2–3%. Сульфатна зольність: становить 0,67% — низький показник, що вказує на високу якість мастила. Для порівняння, у більшості мастил цього цінового сегмента зольність становить 1,0–1,4%, тоді як максимально допустиме значення за нормами — 2%. Лужне число: для бензинових двигунів нормою є 5–14 мг KOH/г, тут воно становить 7,33 мг KOH/г. Це свідчить про те, що мастило ефективно очищує двигун протягом усього терміну експлуатації. Кислотне число: 1,42 мг KOH/г — показник у межах норми. Вміст сірки: 0,221% — чудовий показник. Температура спалаху: 223 °C. Показник NOACK (випаровуваність за високих температур, понад 225 °C): допустимий рівень не більше 14%, тут він становить 8,9%. Температура замерзання: -38 °C, що є чудовим показником для напівсинтетичного мастила з класом в'язкості 10W. Вміст кальцію: 826 мг/кг. Вміст магнію: 677 мг/кг, також у межах норми. Висновки: Мастило стабільне навіть за високих навантажень. Основа і присадки мастила ZIC X5 — найвищого класу, що позитивно впливає на його якість. Загалом, це одне з найкращих мастил для автомобілів із пробігом.