Ритмічна парковка є «першою сходинкою» у побудові послідовності (візуально-ритмічного ряду) та відтворенні її рухами (моторного планування), оскільки має чіткі та відчутні межі («віконця»). Вони необхідні для того, щоб дитина бачила, куди потрібно поставити наступний предмет. На початковому етапі навчання ритмічну парковку рекомендується використовувати горизонтально, але надалі можна і вертикально.
Коли дитина вже впевнено справляється з візуально-ритмічним рядом на горизонтальній і вертикальній площині, можна розпочинати роботу з ритмічним колом. Принцип роботи з колом такий самий, як і з парковкою. Однак відпрацювання на круговій поверхні набагато складніше, тому що коло – це цикл і дитині важко відстежити межі (де початок, а де кінець, куди рухатися).
Таким чином, як ритмічне коло, так і парковка є незамінними помічниками у кабінеті сучасного логопеда, дефектолога, нейропсихолога, а також батьків, які піклуються про розвиток своєї дитини.