Допоможи черв‘ячку поласувати соковитими фруктами! В залежності від віку дитини та поставлених завдань, можна провести черв‘ячка, орієнтуючись на схему, колір, використовуючи прийменники «над», «під», прислівники «ліворуч», «праворуч» та ін.
1. За зразком: викладаємо у ряд маленькі яблучка (це шлях черв’ячка). Дитина, орієнтуючись на цю схему, має провести черв’ячка, продіваючи його в невеличкі отвори на яблуках.
2. За кольором (на слух): прибираємо усі маленькі яблучка. Тепер дитина має на слух сприйняти інструкцію та відтворити послідовність. Наприклад: «Спочатку черв’ячок скуштував зелене яблуко, потім блакитне → синє та ін.». Потім можна, щоб дитина сама склала шлях черв’ячка, використовуючи маленькі яблучка.
3. Орієнтування у просторі: «Старт - жовте яблуко. Далі вниз, ліворуч, верх, ліворуч. Скільки яблук скуштував черв’ячок?».
Якщо дитині складно, можна намалювати «карту» зі стрілочками, по якій дитина повинна визначити шлях черв’ячка.
- формування сенсорних еталонів кольору, розміру;
- розвиток концентрації уваги, вміння працювати за схемою;
- формування предматематичних уявлень, навчання рахунку;
- розвиток просторового мислення (розуміння понять "верх", "низ", "право", "ліво");
- активна робота пальчиків стимулює розвиток мовлення.