Приналежність Дітям
Ви зазнали аварії корабля і тепер змушені виживати в човні з купою незнайомців у відкритому морі. Кожен раунд гри – це новий день вашої боротьби. Що ви виберете - веслувати чи битися за видобуток? Поки земля не з'явиться на горизонті, треба домовлятися з іншими, берегти друга, знищити ворога та набирати якнайбільше цінних речей. Виберіть карти персонажів за кількістю гравців. Тепер ви знаєте, хто є хто. Перемішайте колоду друзів та ворогів і роздайте кожному гравцю по одній картці друга та ворога. Тепер у вас є друг і ворог, але ніхто не повинен знати, хто вони. Зберігайте карти друга/ворога таємно від інших гравців. Настав час розміститися в шлюпці — кожному зайняти свою банку. Візьміть картки банок і розмістіть їх у наступному порядку (від носа до корми): леді Лорен, сер Стівен, Капітан, Старпом, мадам Вонг, Матрос, професор Хартер, Малюк. Якщо ви граєте меншим складом, порядок початкового розміщення у шлюпці зберігається, але без карток відсутніх персонажів. Перетягніть усі карти запасів. Роздайте кожному гравцеві по одній картці. Не показуйте отриману картку ще не час. Карти, що залишилися, покладіть на ніс шлюпки. Перетягніть колоду навігації і розмістіть її на кормі шлюпки. Розмістіть жетони поблизу шлюпки. Картки персонажів містять такі характеристики: СИЛА – важливий показник здоров'я. Ваш персонаж може витримати стільки поранень, скільки має сили. Крім того, показник сили дуже важливий під час бійки. ЗДАТНІСТЬ - кожен персонаж має особливу здатність, яка стане в нагоді йому під час пригоди або підрахунку переможних очок. Картки банк дублюють картки персонажів і просто позначають черговість ходів гравців та їхнє становище в човні. Кожен раунд – це один день у морі, що складається з трьох фаз: РАНОК: роздача запасів. ДЕНЬ: Виконання дій. ВЕЧІР: навігація (результат дня). РАНОК. Роздайте запаси, якщо вони є. Починає найближчий до носа шлюпки свідомий гравець. Бере стільки карт запасів, скільки свідомих персонажів. Вибирає одну картку і передає решту. Продовжуйте процес, поки останній персонаж на кормі не отримає єдину картку, що залишилася. ДЕНЬ – час діяти! По черзі виконайте одну з дій: Грести – подивіться дві верхні навігаційні карти. Залиште від нуля до двох карток на кормі біля колоди навігації, решту покладіть під низ колоди навігації. Покладіть на персонажа жетон втоми від веслування. Помінятись місцями (картами банок) з іншим персонажем, якщо він не проти. Якщо він проти – починається бійка. У бійку можна запросити союзників, використати зброю чи інші запаси. Якщо сили дорівнюють, то перемагає той, на кого напали. Всі учасники сторони, що програла, отримують жетон поранення. Усі учасники бійки повинні покласти жетон втоми від бійки на свого персонажа. Забрати картку - якщо гравець не проти, можна взяти будь-яку відкриту або випадково обрану закриту картку запасів. Якщо гравець не погоджується – починається бійка. Далі все, як у пункті вище. Маля може вкрасти закриту карту непомітно. Застосувати одну спеціальну карту запасів – аптечку, парасольку або сигнальний пістолет. Нероби — пропустити хід. ВЕЧІР. Виберіть навігаційну картку. Найближчий до корми свідомий гравець вибирає одну навігаційну картку з тих, що вдень відклали веслярі. Якщо відкладених карток немає — візьміть верхню з колоди навігації. Використовуйте карту навігації. Розіграйте карту в наступній послідовності: чайки, за бортом, спрага. Чайки. Якщо на карті показано чайку, додайте жетон чайки до відкладених на кормі. За перекреслену чайку приберіть один жетон із чайкою з корми, якщо він там є. Четверта чайка означає, що ви досягли суші – ви врятувалися. Відразу переходьте до підрахунку очок, минаючи всі інші кроки. За бортом. Ті, чиї імена написані нагорі карти, падають за борт і одержують по жетону поранення, крім Матроса. Впали за борт без свідомості вмирають і виходять із гри. Жага. Ті, чиї імена написані внизу карти, відчувають спрагу. Якщо намальовано символ весла, спрагу відчувають ті, хто гребли вдень. Якщо намальовано символ бійки, спрагу зазнають ті, хто сьогодні бився. Використовуйте одноразову карту «Вода», щоб вгамувати кожну спрагу. Отримайте по одному жетону поранення за кожну спрагу, яку ви не вгамували. Після цього починається новий день... Якщо у вечірній фазі, у грі з'явилася четверта чайка, то ви досягли суші. Гра закінчена та настав час підрахунку очок. Інструкція з посиланням Країна реєстрації бренду: Україна; Виробник: Games7Days; Країна-виробник товару: Україна; Габарити: ширина: 11; Габарити: висота: 4; Габарити: довжина: 16; Час гри: від 30 хв.; Вік: Від 14-ти років; Гарантія: 14 днів; Матеріал: Комбінований; Тип: Настільна гра; Торгівельна марка: Games7Days; Колір: Різнокольоровий; Розмір виробу: Games7Days; Пол: Унісекс; Упаковка: Картонна коробка; Вікова група: Від 14 років; Кількість гравців: 4-8;